TUOTTEIDEN PALAUTUSSÄÄNNÖT

YLEISET EHDOT

Nämä tuotteiden palautussäännöt (jäljempänä – Säännöt) ovat osa sopimusta UAB „Aurilė“, y-tunnus 164128355, rekisteröity osoite Rotušės aikštė 5, 97140 Kretinga (jäljempänä – Myyjä) ja sinun välilläsi, jonka mukaan sinulla on oikeus palauttaa verkkokaupassa (https://www.goldinga.fi/) ostamasi tuotteet (jäljempänä – Tuotteet).

Voit ottaa yhteyttä Myyjään seuraavilla yhteystiedoilla:

Puhelin: +(370) 625 55585
Sähköposti: info@goldinga.fi
Osoite: Rotušės aikštė 5, 97140 Kretinga

TUOTTEIDEN VAIHTO TAI PALAUTUS

Sopimuksen peruutus 30 päivän kuluessa (koskee vain kuluttajia)

Jos ostat verkkokaupasta kuluttajana (ts. luonnollinen henkilö, joka toimii muissa kuin liiketoimintaan, kaupankäyntiin, käsityöhön tai ammattiin liittyvissä tarkoituksissa), sinulla on oikeus palauttaa verkkokaupassa ostamasi Tuotteet 30 (kolmenkymmenen) kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait Tuotteen. Voit tehdä tämän ilmoittamatta syytä (ts. käyttäen oikeuttasi peruuttaa etämyyntisopimus, jonka sinulle myöntävät Liettuan ja Euroopan unionin lainsäädäntö).

Jos peruutat sopimuksen, palautettavan Tuotteen on oltava käyttämätön, merkittyjen etikettien kanssa ja alkuperäisessä, vahingoittumattomassa pakkauksessaan, ilman menetyksiä tuotteen kaupallisessa ilmeessä.

Jotta voit käyttää tätä oikeutta, sinun on ilmoitettava Myyjälle sähköpostitse viimeistään 30 (kolmenkymmenen) kalenteripäivän kuluessa Tuotteen vastaanottamisesta, ilmoittamalla tilausnumero.

Päätettyäsi peruuttaa sopimuksen, sinun on viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 30 (kolmenkymmenen) kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ilmoitit palautuksesta Myyjälle sähköpostitse, lähetettävä Tuotteet takaisin Myyjälle osoitteeseen Rotušės aikštė 5, 97140 Kretinga tai DPD-, Omniva- tai LP Express -lähetysautomaattiin (tarrassa on ilmoitettava puhelinnumero +370 625 55585 ja sähköposti info@goldinga.lt). Aika pidetään voimassa, jos lähetät Tuotteet ennen 30 (kolmenkymmenen) päivän aikarajan päättymistä. Tuotteiden palautuskulut Myyjälle katat sinä.

Jos peruutat sopimuksen, Myyjä sitoutuu palauttamaan sinulle viimeistään 14 (neljätoista) kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ilmoitit palautuksesta Myyjälle sähköpostitse, mutta ei aikaisemmin kuin Myyjä saa palautetun Tuotteen (ellei Myyjä oman harkintansa mukaan päätä olla odottamatta palautettua Tuotetta) kaikki sinulta Tuotteesta ja sen toimituksesta maksamasi rahat takaisin ilmoittamaasi pankkitiliin.

Tukkukauppiailla ja muilla ostajilla, jotka ostavat verkkokaupasta ei kulutustarkoituksiin, ei ole oikeutta peruuttaa sopimusta, ellei Myyjän kanssa ole selvästi sovittu toisin kirjallisesti.

VIRHEELLISTEN TUOTTEIDEN PALUU

Jos verkkokaupasta ostettu Tuote on virheellinen, sinulla on oikeus lain mukaisesti ja määräajassa vaatia, että Myyjä poistaa Tuotteen viat ilmaiseksi tai vaihtaa virheellinen Tuote hyvälaatuiseen Tuotteeseen, ja lain sääntöjen mukaisissa tapauksissa vaatia vastaavasti hinnan alennusta tai palauttaa Tuote.

Jos uskot, että verkkokaupasta ostettu Tuote on virheellinen ja olet havainnut sen viat, sinun on ilmoitettava siitä viimeistään kahden kuukauden kuluessa virheiden havaitsemisesta Myyjälle sähköpostitse, ilmoittaen haluamasi ratkaisun. Ilmoittaessasi virheellisestä Tuotteesta, liitä mukaan tarkka kuvaus siitä, missä ja milloin vika ilmeni, sekä Tuotteen ja vian valokuvat ja muu asiaan liittyvä tieto, joka auttaa vian tunnistamisessa.

Ostajan oikeudet, jotka liittyvät virheellisiin Tuotteisiin, toteutetaan Liettuan tasavallan siviililain 6.364(1)-6.364(3) artikloissa säädettyjen ehtojen mukaisesti.

MUUTOKSET JA PÄÄTTÄMINEN

Myyjä voi aika ajoin muuttaa näitä Sääntöjä. Uusin (ajankohtaisin) sääntöversio on aina nähtävissä ja saatavilla verkkokaupassa. Ennen kuin vahvistat tilauksen, sinun on tutustuttava tuolloin voimassa olevaan sääntöversioon. Kullekin tilaukselle sovelletaan sääntöversiota, joka oli voimassa kyseisen tilauksen vahvistamispäivänä.

MUUT EHDOT

Nämä Säännöt laaditaan ja tulkitaan Liettuan tasavallan lakien mukaisesti.

Kaikki tästä Säännöistä johtuvat tai niihin liittyvät riidat, erimielisyydet tai vaatimukset, sekä niiden rikkomiseen, päättämiseen tai voimassaoloon liittyvät kysymykset ratkaistaan Liettuan tasavallan tuomioistuimissa Liettuan tasavallan lain mukaisesti. Kuluttajariitojen ratkaisemisesta ilman oikeudenkäyntiä vastaava elin, joka on toimivaltainen ratkaisemaan näistä Säännöistä aiheutuvia kuluttajariitoja, on Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (osoite: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, puhelin (8 5) 262 6751, sähköposti: tarnyba@vvtat.lt; verkkosivuston osoite: http://www.vvtat.lt) tai http://ec.europa.eu/odr/.

Kaikki ilmoitukset tai muut viestit, jotka liittyvät näihin Sääntöihin, toimitetaan sähköpostitse (lähettäen Myyjälle – Sääntöjen alussa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, lähettäen sinulle – tilauksen aikana ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen).

Jos jokin näiden Sääntöjen säännöksistä on tai tulee olemaan kokonaan tai osittain mitätön, muiden säännösten voimassaoloon se ei vaikuta.

Säännöt päivitetty 29. marraskuuta 2022.